Ofte stillede spørgsmål

Nedenfor ses de mest stillede spørgsmål. Der kan du finde svar på mange spørgsmål. 
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så kontakt os endelig

HVORDAN KOMMER JEG I KONTAKT MED MONTRES?

Hvis du ønsker at komme i kontakt med Montres, kan du sende en mail til Kontakt@montres.dk.

Du kan også ringe til os eller sende en sms på telefonnummer: 31 407 704

ER DET MULIGT AT SE PRODUKTET PÅ JERES ANGIVET ADRESSE I AARHUS?

Nej desværre ikke.
Af sikkerhedsmæssige årsager findes lageret ikke på den oplyste af adresse.

KAN JEG RETURNERE MIT KØB?

Ja, det kan du!
Du har 30 dages returret, fra den dag du modtager din varer. Du skal blot henvende dig til Montres og fortælle, at du ønsker at returnere.
Herefter oplyses returneringsadressen.

Eller tryk på linket og bestil en returlabel
Tryk her for returportal

HVAD GØR JEG HVIS MIT PRODUKT GÅR I STYKKER?

Du har altid 24 måneders reklamationsret, så hvis du oplever problemer med dit produkt, skriver du blot til kundeservice, hvorefter vi finder en løsning på problemet.
Mailen vi kan kontaktes på er: Kontakt@montres.dk

HVOR LANG LEVERINGSTID ER DER?

Vi bestræber os på, at holde leveringstiden så kort som mulig.
Typisk leveringstid vil være mellem 3 og 5 hverdage.
Vi tager forbehold for weekender og helligdage mm.

Vi benytter PostNord med eller uden omdeling, afhængig af hvad du vælger ved check-ud.

KAN MAN JUSTERE LÆNKEN PÅ URET?

Ja alle lænker er justerbare – det anbefales blot, at du går til din lokale urmager og får det gjort.

HVORDAN BETALER JEG?

Montres har sikker betaling med stripe og Paypal.

Send os en mail